בתים ביוון למכירה – כך תשקיעו בבטחה לטווח הארוך

המשקיעים המנוסים יודעים בדיוק מה הם מחפשים כשהם תרים אחר הנכס הנכון עבורם. הם מבינים שיש חשיבות רבה למיקומה של הדירה, שהמחיר שלה הוא לא תמיד המשתנה הראשון שיש לתת עליו את הדעת, וכן שישנם הבדלים לא מבוטלים בין איכות הבנייה המוכרת להם בישראל לזו שהם יקבלו מעבר לים. כך, מי שמחפשים בתים ביוון למכירה ומכיר את השוק היווני בוודאי מבין שנכסים רבים מאופיינים בבניה לא מאוד מרשימה, מה שעשוי להוביל לשורה של תקלות ונזקים, ובהתאם גם לעלויות תחזוקה לא מבוטלות. אז איך תוכלו בכל זאת להבטיח לעצמכם השקעה שקטה ובטוחה יותר, איכות מקסימלית וכמה שפחות כאבי ראש?
 

בתים ביוון למכירה – יעד עם פוטנציאל גדול

אם החלטתם לחפש בתים ביוון למכירה, התחילו מצמצום האפשרויות שלכם ומהתמקדות בעיר שמציעה לכם פוטנציאל גדול וקצב צמיחה מצוין. סלוניקי היא דוגמה נהדרת לעיר שעונה על הדרישות הללו בדיוק, וההשקעה בה אידאלית עבור המשקיעים שמחפשים כמה שיותר שקט, ולאורך זמן רב יותר. חברות גדולות נכנסות אליה בזו אחר זו, האוניברסיטאות הגדולות מושכות אל העיר צעירים איכותיים במיוחד, המשרות בה נפתחות ומלוות בתנאי שכר גבוהים, וכל אלה מספקים נחת של ממש למשקיעים. אם כן, עוד לפני שנבחן את היצע הדירות ביוון כדאי להתמקד ביעד ספציפי, והיום כבר ברור שסלוניקי היא אחת הערים האטרקטיביות ביותר בסביבה.
 

בתים למכירה ביוון – המחיר הוא לא חזות הכל

הנטייה הטבעית שלנו היא לבצע השוואות מחירים וסקר שוק מעמיק מאוד. לכאורה זהו צעד נכון ומתבקש, אבל כשאתם בוחנים בתים למכירה ביוון כדאי לזכור שהמחיר דווקא לא צריך להיות שיקול מרכזי ומכריע כל כך. כך אתם עשויים לרכוש נכס בזול רק כדי לגלות שאיכות הבנייה בו ירודה, ואת הכסף שחסכתם תשלמו בריבית כשיצוצו התקלות ותידרשו לפתוח את הארנק כדי לטפל בהן. הליווי המקצועי של שובל יזמות מספק את המענה הפנטסטי לבעיה הזו בדיוק – מאחר והחברה היא לא רק היזמית אלא גם קבלנית הביצוע, אתם יכולים לישון טוב יותר בלילה בידיעה שאתם בידיים מקצועיות, שהחברה יודעת לבצע את העבודה שלה היטב, ושהיא פועלת על פי הסטנדרטים הכי גבוהים שיש.
 

בתים למכירה ביוון – הזמן האידאלי להשקיע

כדאי לזכור כי בזמן שרבות מהמדינות באירופה התמודדו עם משבר גדול מאוד בזמן הקורונה, יוון דווקא המשיכה לצמוח ולהתפתח. צמיחה זו הופכת אותה ליעד השקעה חכם מאוד, שכן הקרבה שלה לאירופה וההתמודדות הטובה שלה עם הנגיף מציבים אותה במקום גבוה ברשימת היעדים האטרקטיביים לשנים הקרובות. בזמן שמתחרות גדולות שלה (כמו תאילנד או ברזיל) צפויות לספוג פגיעה של ממש בתיירות, בשל השפעות הנגיף, התייר האירופאי ימצא ביוון את כל מה שהוא מחפש. עם שובל יזמות תוכלו לבחור את הנכס הנכון עבורכם כבר עכשיו, להשקיע חכם ולקצור את הפירות.
חברה יזמית
מפקחת
סטנדרט בניה
ישראלי
בדיקות נכס
מקיפות
נכס על שמך
בטאבו
ללא
מתווכים
טלפונים

072-391-0203
פקס: 04-6293126

דואר אלקטרוני

Info@shovalyazamoot.com

להשארת פרטים ומענה על השאלון?

האם יש לך ניסיון בהשקעת נדל"ן בחו"ל?

מה אזור המגורים שלך?

האם אתה מחפש להשקיע בנדל"ן?

בחירת סכום השקעה

מה שיטת ההשקעה המועדפת עליך?

חייגו אלינו WhatsApp יצירת קשר
צור קשר